Íme az Európának szánt villanykamion, ami már teljesen önvezető
Ez a nyerges vontató a Tesla elektromos kamionjától eltérően nem akkumulátorból, hanem hidrogénből nyeri az energiát.
Ez a nyerges vontató a Tesla elektromos kamionjától eltérően nem akkumulátorból, hanem hidrogénből nyeri az energiát.
A modern vezetéstámogató rendszerek egyre több terhet levesznek a vállunkról, olyannyira, hogy egy napon akár teljesen kivehetik az irányítást a kezünkből.
Az önvezető autók valójában még sehol sincsenek, de van, ahol már azt tervezik, hogy így szállítanák a gyanúsítottakat.
Nem is egy szimulátor, hanem egy szimulátorkomplexum valójában.
A német gyártó megépíti a Phaeton kései leszármazottjának tekinthető villanyautót, de az eredetileg tervezettnél kicsit visszafogottabb formában.
A svédek új divatterepjárójában már alig kell majd használni a kormányt és a pedálokat.
A zalaegerszegi járműipari tesztpályának csaknem egyharmada elkészült.
Amerikában, Kalifornia államban elvileg ötven cég tesztelhet autonóm járműveket, ezek már elég problémás esetet produkálnak, ami jól megmutatja tendenciákat.
A kocsik hamarosan szinte teljesen elveszik tőlünk az irányítást, így joggal merülhet fel a kérdés, hogy mi lesz akkor a jogosítvánnyal, szükség lesz-e még rá?
Ez az autó már egyáltalán nem a vezetési élményről szól. Hanem az önvezetésről és a hangtalan suhanásról.
Az önvezető autók jobban látják egymást, ha fehér színűek, és ez hatással lehet a jövőbeli kocsik fényezésére.
Önvezető technológia fronton az Audi meglógott a riválisai elől, de természetesen ők is szakadatlanul fejlesztenek.
Nagyon elkezdtek szaporodni ezek a pályák a régióban, miközben Zalaegerszegen is épül egy.